מונדיאל ברזיל 2014

ב2014 יצאנו למשלחת של כ40 חניכים למונדיאל בריו דה ז'ניירו שבברזיל, הנחשבת כאומת הכדורגל.

אי אפשר להיות בברזיל מבלי לבקר בהר קורקובדו ,הר בגובה 710 מטרים הממוקם בעיר ריו דה ז'ניירו הוא מוכר בעיקר בשל פסל ישו אשר בראשו, וכן בשל היותו נקודת תצפית ידועה על ריו דה ז'ניירו וסביבתה. משם המשכנו ברכבל להר הסוכר הנחשב לאחד המקומות היפים בעולם.

למחרת, הגענו למרקנה שזהו אצטדיון ענק המכיל כ80,000 מקומות למשחק בלתי נשכח של אלופת העולם, נבחרת ספרד מול נבחרת צ'ילה. צפינו במשחק מדהים עם קהל עצום שלא נח לרגע, צ'ילה הדהימה בניצחון 2:0.

יום למחרת נסענו לסיור ביער גשם ברזילאי שכלל מפלים עצים וכל מה שיער גשם טרופי יכול להציע, לאחר מכן המשכנו לסיור בשכונות המקסימות של ריו דה ז'ניירו.
בשבת התארחנו אצל קהילת בר אילן המקסימה ואיך אפשר בלי טיול בקופה-קבנה שנחשב לאחד החופים המפורסמים בעולם.

המשחק השני ,גם כן במרקנה היה של נבחרות בלגיה רוסיה , בו בלגיה ניצחה 1:0 , האווירה היתה מחשמלת.

לאחר נסיעה לא קצרה לעיר בשם בלו הוריזנטה צפינו במשחק של נבחרות אנגליה קוסטה ריקה שנגמר בתיקו 0

בנוסף לכל המשחקים שראינו באצטדיונים המרשימים שיש לברזיל להציע ,ראינו גם משחקים בפאן זון- FUN ZONE שזה מתחם אוהדים עצום בו רואים משחקים ויש גם כל מיני אטרקציות ותחרויות נושאות פרסים.